lördag 23 januari 2010

Universums Plan

Jag kan varmt rekomendera denna bok med Lena Ranehag.. Följ med på en resa och bli medveten på ett sätt du kanske aldrig blivit förut.
Jag vill också tillägga att jag nyligen haft en medial vägledning och reading med henne och detta öppnade upp ännu mer av min andliga medvetenhet och fick vägledning i rätt riktning så jag kan låsa upp de blockeringar jag har/hade. Det viktiga är att just följa universums plan och inte försöka styra allt själv för det går inte.. Alltså mindre kontrollbehov och försöka flyta med och låta naturen ha sin gång är ett bra måtto för mig :) För oj vad livet har spännande och givande händelser att erbjuda.. Om man vill.. Om man bara är öppensinnad och har tillit till universum!
Och sist men inte minst fick jag veta att min älskade Martin, min själsfrände är just det på "riktigt".. Vi har träffats förut och haft en nära relation i tidigare liv.. Så själsfränder är vi verkligen. Inte konstigt att vi är så lyckliga och tillfreds med varandra ;) Det är KÄRLEK det som håller i all evighet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar